2015. április 3., péntek

Mentés a süllyedő hajóról = Bezár a bakelit.hu tehát támadnak a vinylhiénák

Diggin' deep...

A hétvégén az egyik Facebook csoportban olvastam egy postot miszerint 70%-os kiárusítás van a bakelit.hu-nál. Sokan már írták a siránkozó kommenteket, hogy ott már nincs semmi értelmes lemez. Vasárnap este a Magyar-Görög meccs alatt sőt még utána is végigböngésztem az oldal kínálatát és amikor 50.000ft környékén jártam akkor éreztem, hogy most meg kell állni. Inkább összeválogattam egy kisebb adagot csak sajnos a weboldalnak van egy olyan rossz tulajdonsága hogyha nem történik valami akkor "kifut az időkeret" így egy kattintással eltűnt a több óra alatt összeválogatott pakkom a kilóbájtok útvesztőjében :( :( :( :(

Másnap utazással telt a napom így nagyon nem tudtam felmenni az oldalra így csak este jutottam gépközelbe. Halovány emlékképeim maradtak még a tegnap esti rendelésből ezért azokra gyorsan rátaláltam. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy amikre emlékeztem azok még megvoltak így nyugodtan lehetett rabolni :) :) :) :)

Hétfőn leadott rendelés szerdára már itt is volt. Korábban már rendeltem lemezeket akkor nem volt semmi probléma velük illetve a postaköltség is olcsóbb volt mint a rendes posta mivel GLS futárral küldik a cuccot :) :) :) :)
A megérkezett csomagot Karácsonyt megszégyenítő örömmel bontottam ki. A csatolt számlát nézegetve az eredeti árakon valószínűleg semmit sem rendeltem volna meg, de így meglehetősen baráti volt a dolog. :) :) :) :) :)
Íme néhány általam jónak talált lemez ízelítője (TOP 5):


Egy jó kis Osmonds lemez sosem rossz főleg ha drum-break van rajta
https://www.youtube.com/watch?t=12&v=YjpbZUko3cY
Lazább Hong Kongi diszkó


Igényes Jazz-Funk mely USA nyomás és fóliás volt


Egy kis Amigás krautrock


Még egy kis Jazz-Funk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése