2014. szeptember 30., kedd

Váratlan meglepetés !

 
A tegnapi reggel igazán nagy örömet okozott, de lehet túlságosan is előre ugrottam, úgyhogy kezdjük a legelején ! Még a nyár közepén kiszúrtam az egyik legismertebb online aukciós oldal kínálatában egy "bakelitlemez(nagyon sok)" csomagot , amit egy ideig figyelgettem de igazából csak egy lemezt szúrtam ki amit esetleg érdemes lenne beszerezni (''Melodia'' Ensemble* ‎– Plays Popular Russian Folk And Soviet Songs) már teljesen elfelejtkeztem róla, mikor úgy gondoltam lesz ami lesz csak elhozom ezt a pakkot. Egész baráti áron sikerült azaz 4025 forintért (postával együtt). A kapcsolatfelvétel egészen könnyen ment (éppen a nyaralásán volt az illető csóka) de mégis elhúzódott az adás-vétel mivel nem talált megfelelő dobozt. Már majdnem feladtam, és gondoltam semmi nem lesz ebből a pakkból ráadásul még a pénzt is bebukom, de az utolsó ráérdeklődött email után már azt a választ kaptam hétfőn megfogom kapni... Nos tényleg megjött a   csomag és az említett Melodia Enseble lemez benne volt....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
De nem az volt a legnagyobb meglepetés amit rejtegetett a csomag !
HANEM:
 
 
További zsákmányok:
 
 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése