2015. október 6., kedd

Előmásztak a Ritka Bíterek, azaz életem bulija volt

Gabor Valyi (@djshuriken) által közzétett fénykép,
Egy frappáns képpel indíthatnám ezt a kis élménybeszámolót de sajnos lemerült a telefonom így most Dj Shuriken fotójával indítok, no meg persze írásos beszámolóval tudok szolgálni:

Sok év után újra Ritka Bítek est volt melyre már a fogékony közönség igazán ki volt éhezve. Az est lemezlovasai már az esemény falán kellőképpen felspanolták a népet a megosztott zenéikkel. A buli a Pluto zenekar koncertje után vette kezdetét kb. 23 óra körül. Az este megnyitója Tomanek volt majd Keyser, Káosz, Pajtás, Shuriken, Suhaid, Von Yodi, Gandharva sorrend állt fel. A szabály az volt, hogy 5 lemezenként jött a következő dj akik egymás libidóját próbálták borzolni a zenéikkel (ahogyan az esemény leírásában is szerepelt). A közönség meglehetősen hálás volt mivel a Plutora érkezett nagy tömeg kitartott egy ideig. A lemezlovasok többször is ostorozták a mikrofonos beszólásaikkal a népet, de ők nem adták fel :D. A mikrofonozás gépszíja engem is elkapott így néhány beszólással én is próbáltam tüzelni a felfokozott hangulatot. A héten megjelent Linda kislemezt én a helyszínen vettem át, de a lemezjátszókra ezen az estén sajnos nem került fel.
Az este egyetlen percét sem hagytam ki így megvoltak a személyes kedvenceim az est zenéi közül. Hangfelvétel készült a teljes estéről melynek első része tegnap volt hallható Káosz Kapitány műsorában. Több részre osztott hanganyag valószínűleg szép lassan hallható lesz az éterben így vissza tudja adni azt a hangulatot ami a Gólyában uralkodott egészen hajnali fél 5ig :) :)


Néhány személyes kedvencet had osszak meg az est zenéiből.

Tomanek:


Keyser:

:  

Bahama Káosz:
Linkelni nem tudok de a legutóbbi rádióműsorában elhangzott egy dal melyet úgy konferált fel, hogy egy fresstyle mely arról szól, hogy mindenki érezze úgy magát ahogy akarja :D A dalban az énekes artikulálatlanul üvöltözik miközben az együttes valami punk alapot nyom :)

Shuriken:
Egy csehszlovák lemez volt a kedvencem melyben legalább 2 perces dobbreak volt

Suhaid:
A Francia T.N.T.H. együttes

 

Von Yodi:
Kislemezről ez a breakesek által is közkedvelt nóta


Gandharva:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése