2015. május 3., vasárnap

bakelit.hu kifosztása lemez vásárlás, 3.fejezet

Pajtás és beugróDJ után én is úgy gondoltam, hogy megosztom veletek milyen lemezeket sikerült beszerezni a bakelit.hu-nál. Nem nevezém fosztásnak, hanem inkább hiánypótló túrásnak és volt olyan lemez amit vakon vásároltam. Majdnem minden lemez amit vettem egyébként 290 FT volt az ára. A legtöbbjük jó állapotban volt.

#Disco #Groove




#Late night groove




#German disco funk groove




#Soft Rock #AOR # Yacht Rock





#Soul #Funk #Disco





#Soft Rock




#Swedish low-budget release with classicals gone prog



Soundclip itt

#Orchestra # Breaks
Tökéletes ... igazából egy digger álma ez a track...
Zongora...Basszusgitár ...dob...torzított gitár hang...konga...marhakolomp..

Ezeket a lemezeket szerettem volna bemutatni nektek. volt még hiphop válogatás Biz Markie és KRS-One és J.V.C. Force és társaival.

Lenne még egy lemez amit nem a boltból hanem egy magán akcióban szereztem 1500 FT-ért.

#Psychedelic #Funk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése