" fel sem merül bennem a BKV mint alternatíva".
16.45-ös hazaindulás, szerencsére több útvonal közül is választhatok, de most az ésszerűség a célravezető, mert ha járdán teszem meg a távomat, akkor duplázódik a menetidőm, és elesés veszélye is nagyobb, hiszen még nincsenek letakarítva. Viszont ha a főutvonalon haladok akkor annyi sarat kapok a járművektől, hogy azt nem teszem zsebre. Ami a legfontosabb, hogy a legrövidebb út legyen a nyerő, ez viszont azt kényszeríti rám: 6KM autók között, és 2KM járdán (kerékpárút nélkül)...
Nagyobb térképre váltás
Az autósok zöme türelmes volt, nagy riszpekt nekik innen is, kivéve azt a két dudálós-anyázós vadbarmot, akiknek nem tetszett az hogy velem együtt kell közlekednie, pedig ellenem semmi kivetnivalót nem találna még egy rendőr sem, mert teljesen felszerelt a kerékpárom és az öltözetem. Az átlag 25 perces menetidőm, most 45 percre nyúlt, és most azt gondolom, hogy egy darabig ilyen rohadthideg esőben nem kívánom a két keréken való közlekedést, remélem azért még decemberben lesznek még száraz, napos körülmények, összegzésképp a hazaút az FÉRFImunka volt.
Riszpekt! :)
VálaszTörlésNekem a legutolsó bringás kaland a hazaút volt az OPNI-ból kora reggel.
Én még tegnap kora délután realizáltam, hogyha relatíve nagy sebességnél egy nagyobbfélét kell fékeznem a havon, akkor azt jobb, hogyha a hátsó kontrámmal, mint az első kézifékemmel teszem, mert az utóbbi esetben elég nehéz irányítani az első kereket (de megúsztam esés nélkül, csak érdekes élmény volt az, amíg a bringát félig felállva egyensúlyozva, az első-hátsó kerék 3-3 nyolcasszerű csúszásvonala után sikerült megállnom), aztán késő délután - már egy nagyobb távolságot - inkább már kényelmesebben, metróval tettem meg itthonról (úgyis izgi könyveim vannak), hehe.
VálaszTörlésSzóval +1 a riszpekt(ek)hez! ;-)